
Dizaina principi
Izmantojot minimālisma pieeju
izkārtojumam, ir ļoti svarīgi izveidot kompozīciju, kas atbilst dizaina pamatprincipiem, akcentējot baltās vietas izmantošanu, lai radītu vizuālu reljefu izkārtojumā.


Krāsu palete
Par Skārda servisa korporatīvo krāsu
salikuma pamatu izvēlētas būvniecības nozares vidē sastopamās krāsas, kas saistās ar stabilitāti, prognozējamību, klasiskām vērtībām. Galvenais uzsvars ir uz jumtu oranžās krāsas izmantošanu un mierīgiem, piesātinātiem fona toņiem.
Skārda servisa krāsu paletes pamatā ir jumtu oranžais tonis, kuru izcelt un papildināt palīdz fonam izvēlētais zemes pelēkais tonis. Lai butu iespējas vizuālajos materiālos variēt ar toņiem, sekundārajā paletē iekļauti arī papildinošie baltā, pelēkā un metāla pelēkā toņi.

Papildtoņi
Dažādos vizuālajos materiālos,
piemēram grafikos, diagrammās un līdzīgos, pieļaujama pamata toņu izmantošana ar dažādas pakāpes baltās vai melnās krāsas papildinājumiem.

Logo ideja
Skārda serviss
logo idejas pamatā ir ar uzņēmuma galveno pamatdarbību saistīts stilizēts jumta elements, kā arī pirmais nosaukuma burts – S. Abi elementi pastiprina viens otra nozīmi un veido nepārprotamu uzņēmuma tēla galveno vizuālo elementu.

Logo krāsas
Skārda Serviss
logotipa lietošana vizuālajos materiālos iespējama trijos veidos –
pamatversija (Jumtu oranžā krāsa) iespējama uz balta, izteikti gaiša, vai tieši pretēji – tumša, piesātināta fona.
gaišā versija (balts vai gaiši pelēks logotips) ieteicama uz visiem piesātinātas krāsas, pietiekami tumšiem foniem, kur pamatversijas lietojumā kontrasts ar fonu nav pietiekams.
tumšo versiju (metāla vai zemes pelēka krāsa) ieteicams lietot uz vidēji tumšiem foniem, kā arī gadījumos, kad nav iespējama pamatversijas lietošana.

Logo grafiskā zīme
Spēcīga, nepārtraukta
līnija savienojot divus jumtu elementus veido stabili stāvošu, viegli nolasāmu S burtu, vienlaikus piešķirot tam nelielu trīs-dimensionālu efektu. Grafisko zīmi iespējams lietot atsevišķi kā pamata grafisko elementu.
Grafiskās zīmes uzbūves pamatā izmantotas trijos dažādos leņķos novietotas paralēlas taisnes, kuras veido stilizētu S burtu ar noapaļotiem stūriem.

Skārda Serviss
Logotips
ir elementu kopa, kas sastāv no grafiskās zīmes un organizācijas nosaukuma latviešu valodā. Grafiskās zīmes pamatā ir trijstūra formas jumta elementu savienojums, kurā nepārtrauktas līnijas formā tiek izveidots stilizēts S burts. Trijstūra forma pati par sevi ir figūra ar ļoti stabilu pamatni un vizuālu virzību uz augšu – uz izaugsmi. Uzņēmuma nosaukums lietots ALL CAPS jeb lielo burtu formātā, lai nodrošinātu maksimāli labu lasāmību kā lielos, tā mazos izmēros. Izšķir divas pamatlogo versijas – horizontālo un vertikālo, kuras var tikt izmantotas pēc nepieciešamības un konteksta.

Primārais burtveidols
Brockmann
ir izcils ģeometrisks bez serifa fonts, kas harmoniski apvieno ģeometriskas formas, neuzkrītoši radot smalku līdzsvaru starp klasiskām burveidolu vērtībām un modernu inovāciju. Tas iemieso tehnisko precizitāti vienlaikus izceļot tā atšķirīgo raksturu, kas rada askētisku, taču valdzinošu fontu, kas izstaro personību. Pateicoties tā daudzpusībai, Brockmann piedāvā astoņus stilus, kas piemērots plašam lietojumu klāstam.

Sekundarais burtveidols
Inter
ir plaši variējama burveidolu ģimene, kas ērti lietojama kā digitālajā vidē, tā arī drukātajos materiālos. Tā ir brīvi pieejama Google Fonts vietnē un lietojama gadījumos, kad primārais burtveidols kādu apstākļu dēļ nav izmantojams.

Sociālo mediju “galvenes” paraugs
Sociālo mediju kontu profila
galvenes bildēs ieteicams izmantot vienu, nestilizētu foto, kas uzskatāmi parāda uzņēmuma galvenos darbības virzienus, papildinot to ar galveno saukli – “Drošākā izvēle Tavam jumtam”, kas novietots attēla centrā. Nepieciešamības gadījumā uz attēla var lietot tumšas krāsas virsklāju (overlay), lai iegūtu pietiekamu konstrastu ar saukli un tas būtu labi salasāms uz attēla fona. Galvenes bildes jāizmanto kā zīmola komunikācijas nevis informācijas nesēja lauki, tāpēc tajās vajadzētu izvairīties no cita veida satura – kontaktu, pakalpojumu aprakstu, akciju, utt. izmantošanas.

Soc. tīklu ieraksta vizuālis
Pamata grafiskajam vizuālim
ir izvēlētas kvadrāta proporcijas. Satura lauka, kā arī logotipa izmērus definē proporcijas pret attiecīgā materiāla diognāles garumu. Logotipu paredzēts novietot kādā no četriem vizuāļa stūriem. Informatīvā satura izvietošanai izmantojama puse no vizuāļa izmēra, kura tiek aizpildīta ar krāsu laukumu, uz kura izvietota teksta daļa. Logo var tikt novietots uz šī laukuma, bet pieļaujama tā izvietošana arī uz attēla, ja tā kontrasts ar fonu ir pietiekams.
Gadījumos, kad paredzēts vizuālis, kurā neparādīsies informācijas daļa, ieteicams lietot grafisko logotipa simbolu, kurš novietots kādā no attēla stūriem, kurā tam ir vislabākais kontrasts ar fonu.

Soc. mediju “story” uzbūve
Paraugā
parādītas informācijas sadalījuma izvietojuma iespējas sociālo mediju “story” ierakstos. Arī šajos vizuāļos diognāles garums definē gan satura lauka lielumu, gan logo dimensijas.


Grafiskais raksts
Lai pastiprinātu zīmola
klātesamību un nozīmi vizuālajos materiālos, ir izstrādātas vairākas grafiskā raksta kombinācijas, kuras var tikt izmantotas dažādu neitrālu prezentmateriālu izstrāde, kā arī citos vizuāļos, kas nepilda informācijas nesēju funkcijas. Par pamatu grafiskajam rakstam izmantotas logotipa grafiskās zīmes, kuras kombinētas dažādos izmēros un savstarpēji saistītos novietojumos.

Soc. mediju “story” paraugi
Attēla – krāsu laukuma
un satura izvietojumā var tikt izmantotas visas šajā dokumentā nodefinētās zīmola krāsas, ievērojot kombināciju ieteikumus. Vizuāļa tekstuālajai daļai nevajadzētu būt garākai par 5-7 vārdiem, lai tie varētu tikt lietoti pietiekami lielā un uzmanību piesaistošā izmērā. Visa pārējā vizuāli papildinošā informācija novietojama ieraksta pavadošajā tekstā.



Vizuāļu paraugi
Esošajos paraugos
redzamas iespējamās satura novietojuma un krāsu kombinācijas; tās ir pielāgojamas, ievērojot iepriekš minētos noteikumus.




