2021. gadā mazumtirdzniecības e-komercijas pārdošanas apjomi visā pasaulē sasniedza 3,53 triljonus ASV dolāru, un tiek prognozēts, ka e-mazumtirdzniecības ieņēmumi 2022. gadā pieaugs līdz 6,54 triljoniem ASV dolāru (Dati no htts://www.statista.com). Ņemot vērā e-komercijas straujo attīstību un konkurences pieaugumu, ir svarīgi, lai dati par jūsu e-veikala pirkumiem, kā arī nenotikušajiem pirkumiem būtu pieejami un analizējami. Zemāk esam apkopojuši dažādus pirkumu datu analītikas instrumentus, kas var sniegt plašu ieskatu par iemesliem, kādēļ pirkumi nav izdevušies.

Rādītāji, kas nosaka pirkumu metriku:

  • Ieņēmumi uz vienu apmeklētāju (RPV) — naudas summa, kas tiek iegūta no viena lietotāja, kas
    apmeklē jūsu e-veikalu.
  • Vidējais reklāmguvumu līmenis — to apmeklētāju procentuālā daļa, kuri iepērkas vietnē dalot uz kopējo apmeklējuma trafiku.
  • Vidējā pasūtījuma vērtība (AOV) — vidējā summa, ko klients tērē, veicot pasūtījumu e-veikalā.

1. Optimizely

Optimize paredzēts, lai apkopotu uz klientiem orientētus datus, lai uzlabotu mājaslapas optimizāciju. Optimizely ļauj eksperimentēt ar vienkāršotām norēķināšanās plūsmām, lai samazinātu iepirkumu groza pamešanu. Optimizely arī piedāvā tērzēšanas robotus, lai nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu.

Cena: Izmaksas ir atkarīgas no uzņēmuma lieluma un abonementa ilguma.

https://www.optimizely.com/

2. Crazy Egg

Crazy Egg ir lietotājam draudzīgs e-komercijas analītikas rīks, kas sniedz viegli uztveramus datus un informācijas paneļus. Šī rīka izstrādātāji uzskata, ka katrs e-veikala apmeklētājs var būt potenciālais klients.

Cena: no 24 ASV dolāriem mēnesī, ja rīks tiek abonēts uz gadu.

https://www.crazyegg.com/

3. Glew.io

Glew.io ir viens no visaptverošākajiem pieejamajiem e-komercijas analītikas rīkiem, padarot to par lielisku izvēli gan mazākiem, gan lielākiem e-komercijas uzņēmumiem.

Cena: no 79 ASV dolāriem mēnesī.

https://www.glew.io/

4. Google Analytics

Google Analytics ir atpazīstamākais bezmaksas e-komercijas analītikas rīks pasaulē. Google uzlabotā e-komercija nodrošina tirgotājiem efektīvus analītikas datus, kas ļauj e-veikalu īpašniekiem izsekot lietotāju plūsmai katrā sesijas posmā.

Cena: bezmaksas

https://analytics.google.com/analytics/

5. Supermetrics

Supermetrics ir paredzēts vairāk mārketinga datu analītikai. Tas iegūst datus no dažādiem avotiem, lai analizētu, kuras kampaņas un kuri kanāli palielina jūsu reklāmguvumus un ieņēmumus.

Cenas: Sākot no 39 ASV dolāriem mēnesī un ir atkarīga no vēlamā datu vizualizācijas veida.

https://supermetrics.com/

6. Woopra

Nenotikuši pasūtījumi ir katra e-komercijas uzņēmuma īpašnieka sarūgtinājums.
Woopra analītikas rīks fokusējās uz panākumiem iepirkšanās procesā un groza pamešanas samazinājumu.

https://www.woopra.com/

7. Matomo

Agrāk pazīstams kā Piwik, Matomo piedāvā daudzas līdzīgas analītikas funkcijas kā Google Analytics, kā arī dažus papildu e-komercijas analītikas instrumentus, lai uzlabot e-veikala pirkumu skaitu.

Cenas: Matomo ir bezmaksas, ja dati tiek turēti uz sava servera vai 29 ASV dolāri mēnesī, ja turat datus Motomo datu mākonī.

Ceram, ka kāds no augšup minētajiem analītikas rīkiem palīdzēs jums darbā ar e-komercijas uzlabošanu un pirkuma skaita pieaugumu.